Piger der læser

Bogvennerne: Bogklub 9-12 år

04.09.23
Bogvennerne er bogklubben for dig, der er 9-12 år, er vild bøger og som gerne vil mødes med andre børn, der har det på samme måde.

Det er lige meget, hvor god du er til at læse, eller hvor meget du læser. I bogklubben er vi sammen om at snakke om bøger og dykke ned i bøgernes univers.

Vi anbefaler bøger til hinanden, spiller bog-banko, laver bogmærker, ser book-trailers, læser højt, quizzer om bøger og meget mere. Vi kan også anbefale bøger til andre børn på bibliotekets hjemmeside og lave udstillinger i biblioteket med de bøger, som vi synes, at andre børn skal læse.

Børnebibliotekarerne Mette og Sidse har altid en stak nye bøger med, som du kan låne med hjem før alle andre!

Du er med til at bestemme, hvad vi skal lave i bogklubben, så længe det bare handler om bøger. Bogklubben for børn har nemlig kun 3 regler:

1. Der er ALDRIG lektier

2. Der er ALTID snacks

3. Det skal handle om bøger

Tid og sted
Vi mødes i børnebiblioteket på KulturØen i Middelfart den første torsdag i måneden fra klokken 16-17.30.

Du må gerne tilmelde dig på e-mail, men du behøver ikke. Du kan bare dukke op, hvis du er nysgerrig efter at se, om bogklubben er noget for dig, og du er altid velkommen til at tage en ven eller en voksen med.

Har du spørgsmål til bogklubben, så skriv til børnebibliotekar Mette Geisler Olsen.