Bibliotekernes filmtjeneste

Filmstriben

Adgang
Adgang hjemmefra
Få adgang til at se film på internettet med dit bibliotekslogin.

På Filmstriben kan du vælge mellem mere end 2500 titler, som fordeler sig på alt fra kortfilm over dokumentarfilm til gyserfilm. Filmene ses over internettet på din computer, eller via en app på din iPad eller tablet, som kan hentes fra App Store eller Google Play. Filmstriben understøtter Apple Airplay og Google Chromecast.

Filmstriben understøtter Google Chrome, Firefox, Edge og Safari.
Man anbefaler ikke Internet Explorer.

Alle, der bor i Middelfart Kommune og er oprettet som bruger på biblioteket, har 8 point, som svarer til at låne 2 spillefilm om måneden. Kortfilm og dokumentarfilm 'koster' færre point, og ved at låne denne type film kan man i nogle tilfælde godt låne mere end to film om måneden.

Med dette tilbud, er det bare at læne sig tilbage i sofaen og nyde en god film. Når man har lånt en film, har man ubegrænset adgang til denne film i 24 timer.