Garn og strikkepinde

Så er der Strikkecaféer på biblioteket – kom og strik med

17.01.22
Til foråret inviterer bibliotekerne i både Ejby, Nørre Aaby og på KulturØen i Middelfart til hyggelige strikkecaféer for alle.

Strik, snak og socialt samvær er tre ting, som klæder hinanden rigtig godt. Bibliotekerne i Ejby og Nørre Aaby og biblioteket på KulturØen lægger hus til Åbne Strikkecaféer en gang om måneden med start i februar 2022. Så find strikkepindende frem og kom til strik-og-hyg på et bibliotek nær dig.

Er det her, der strikkes?
På Ejby Bibliotek er der Strikkecafé den første tirsdag i hver måned fra februar til juni kl. 18.30-20.30. Første gang er tirsdag den 1. februar.

På biblioteket på KulturØen strikkes der den anden onsdag i måneden fra februar til juni kl. 10-12. Første gang er onsdag den 2. februar.

På Nørre Aaby Bibliotek er det den sidste torsdag i hver måned fra februar til april kl. 14-16.30, der strikkes. Første gang er torsdag den 24. februar.

Caféerne er åbne for strikkere i alle aldre og på alle niveauer, og der kræves ingen særlige forudsætninger for at deltage – udover lysten til at strikke. Og biblioteket sørger hver gang for, at der er kaffe på kanden.

Det er gratis at deltage i Strikkecaféerne, men, er det nødvendigt at have billet. Billet kan hentes her på hjemmesiden eller ved henvendelse på dit lokale bibliotek.