Mal KulturØen

KulturØ-pladsen

Mal KulturØen

Vær med til at lave et stort fællesmaleri.

Er du mellem 7 og 13 år? Elsker du at tegne eller male? Så kom ned på KulturØen tirsdag den 21. juli, hvor Birgit og Nadja fra Middelfart Billedskole står klar til en kreativ dag i kunstens tegn.

Vi har nemlig brug for din hjælp til at male KulturØen. Altså, i form af ét langt fællesmaleri, der forhåbentlig bliver så langt, at det kan nå hele vejen rundt om KulturØen.

Det er plads til 20 deltagere på workshoppen og det er gratis at deltage. Du skal ikke medbringe andet end lidt mad og drikke, og så ellers dit gode humør. Men husk; du skal stadig bestille en billet via billetlinket, så vi ved, hvor mange vi bliver.

PS. Er det godt vejr, så er vi kreative udenfor. Regner det, så rykker vi indenfor.