80 kr.
Middelfartsalen

Koncert & Talk med Emma Pilgaard.

I marts 2024 udgiver Emma Pilgaard sit længe ventede debutalbum 'In My Garden', som kulminerer i en releasetour rundt i hele landet.

Trods sin unge alder har sanger og sangskriver Emma Pilgaard været aktiv på den danske musikscene i en årrække allerede og modtog i 2022 prisen som ’Årets Fynske Jazztalent’.

Hør Emma fortælle om musikken, talentet og vejen hertil. Emma Pilgaard har optrådt i adskillige sammenhænge med andre, og nu er tiden kommet til, at hendes egen musik skal ud over ramperne. Musikken trækker tråde fra singer/songwriter-genren og jazzen, og bandet tæller fem unge, talentfulde musikere: Emma Pilgaard(vokal), Asger Brink (piano), Johannes Mogensen (guitar), Emil Madsen (kontrabas) og Magnus Lundsgaard (trommer).

Arrangeret i samarbejde med Musikaftenskolen Lillebælt.