Hjælp til studerende

19.01.21
Er du i gang med SRP eller en anden større opgave? Så er der stadig hjælp at hente på biblioteket.

Som så mange andre offentlige institutioner holder bibliotekerne i Middelfart Kommune lige nu lukket for både udlån og aflevering.

Men som studerende (elev) har man stadig mulighed for at få hjælp, både i forhold til at foretage søgninger, men også til at låne materiale i forbindelse med større skriftlige projekter.

Biblioteket hjælper rigtig gerne med at finde egnet materiale, vise dig forskellige søgemuligheder i forbindelse med af finde relevant materiale og endelig låne dig materialet, hvis det findes på biblioteket på KulturØen.

Gør sådan:

Gå til www.middelfartbibliotek.dk.

Klik på Hjælp i den øverste menu.

I den venstre menu klikkes nu på Bestil materiale til et emne

Udfyld nu den fremkomne formular grundigt.

Herefter vil du blive kontaktet af biblioteket på telefon eller mail.

Brug af biblioteket kræver selvfølgelig, at du er oprettet som bruger. Hvis du ikke allerede er oprettet og er over 18 år, så kan du oprette dig selv med NemID på hjemmesiden.
> Opret dig med NemID

Vi glæder os til at høre fra dig.