Find inspiration til efterårets kreative sysler

19.08.21
Vestfyns Husflid udstiller kreativt kunsthåndværk på bibliotekerne i Ejby og Middelfart som optakt til efterårets sæsonstart.

Vanen tro har Vestfyns Husflid sendt deres nye sæsonprogram på gaden her i august, og hvis du ved selvsyn vil se, hvad man bl.a. kan sysle med på nogle af de mange kurser, der tilbydes, skal du lægge vejen forbi bibliotekerne i Ejby eller Middelfart. Her udstilles nemlig smukke og kreative eksempler på alskens former for håndarbejde og kunsthåndværk fra tirsdag den 24. august til søndag den 19. september.

Broderi, blomsterbinding, garnfarvning og meget andet

Som altid er der et bredt udbud af kurser, interessegrupper og medlemsaktiviteter at finde i Vestfyns Husflids sæsonprogram. Du kan dygtiggøre dig i syning, strikning, hækling, vævning, brodering og alt muligt andet.

Du kan se Vestfyns Husflids udstilling på bibliotekerne i Ejby og Middelfart fra tirsdag den 24. august til søndag den 19. september. Her finder du også en brochure med sæsonens samlede program, som du også kan se på nedenstående link.

> Vestfyns Husflid