Bogen kommer

Er du på grund af sygdom eller handicap forhindret i at komme på biblioteket? Biblioteket kommer gerne til dig.

Bor du i Middelfart kommune, og er du afskåret fra at komme på et af bibliotekerne på grund af handicap eller længerevarende sygdom, kan du blive tilmeldt bibliotekets "Bogen kommer"-ordning.

En pose hver måned
Alle, der er tilmeldt ordningen, har en kontaktperson på biblioteket, som finder bøger, lydbøger eller andet fra bibliotekets hylder. Bibliotekets bud kommer en gang om måneden og tager de læste bøger med tilbage, når den nye forsyning afleveres.

Ring til bibliotekets ”Bogen kommer”-konsulent Bente Kristensen på tlf. 8888 5210 eller send en forespørgsel via nedenstående formular, hvis du gerne vil tilmeldes ordningen.

> Regler for "Bogen kommer"-ordningen
> Spørg om "Bogen kommer"-ordningen

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.