Middelfartsalen

Stor unik sal med fantastisk udsigt til himmel, hav og broer.

Middelfartsalen kan bruges til følgende arrangementer:

• Kulturelle arrangementer; koncerter, foredrag, kurser, udstillingsvirksomhed og andre aktiviteter efter nærmere aftale.
  • Foreninger, grupper og lignende kan afholde enkeltstående arrangementer.
  • Virksomheder og kommercielle arrangører kan afholde møder, konferencer, udstillinger og lignende.
  • Kommunale møder og arrangementer

Arrangementer skal være forenelige med bibliotekets drift. Middelfartsalen kan ikke bruges til private fester .
> Nederst på siden er der mulighed for at tage en tur rundt i Middelfartsalen

Booking
Henvendelse vedrørende lån eller leje af salen sker til Middelfart Kultur & Bibliotek.
> Book Middelfartsalen
> Spørg om booking
Eller ring til tlf. 8888 5238.

Ved booking af lokale kan du forvente svar inden for ca. 2 hverdage. Lokalet er først booket når du modtager en bookingbekræftelse fra Middelfart Kommune.

Praktiske forhold
Middelfartsalen er 239 m2 med plads til 180 personer ved stolerækker og 100 personer ved bordopstilling.
Salen er udstyret med 24 borde og 180 stole.

• Øvrigt udstyr: Overheadprojektor, filmlærred, flytbar scene og mørklægningsgardin, flygel, flipover
  • AV-udstyr: trådløse mikrofoner, bærbar pc (med netadgang), projektor
  • Der er trådløst netværk (Netværksoplysninger findes i salen)
  • Bord- og stoleopstilling skal være ifølge brandinstruks
  • Lokaler og udstyr skal afleveres i samme stand som det modtages
  • Rygning er ikke tilladt på biblioteket

Teknik
Har I bestilt AV-udstyr, vil det være lagt frem, når I ankommer. Biblioteket tilbyder ikke teknisk support/hjælp, men der er gode vejledninger til alt udstyr.

Priser

• Foreningsarrangementer: Leje af salen koster 460 kr. i timen, der betales leje pr. påbegyndt halve time, dog minimum for 2 timer. En hel dag 3.600 kr.
  • Kommercielle arrangementer: Leje af salen koster 720 kr. i timen, der betales leje pr. påbegyndt halve time, minimum for 2 timer. En hel dag koster 6.850 kr.
  • Til arrangementer, hvor Middelfartsalen stilles til rådighed for foreninger i henhold til folkeoplysningsloven, opkræves ikke leje. Dog ved entrégivende arrangementer opkræves der leje i den periode arrangementet foregår
  • Opstilling af stole/borde skal bestilles ved booking og koster 460 kr. I er velkomne til selv at stille borde/stole frem og rydde dem væk igen uden beregning.

Priser er senest reguleret på byrådsmøde den 19. september 2022.

Udstillinger
Leje af Middelfartsalen til udstillingsbrug koster kr. 310 pr. dag.
Vilkårene er:

• At det kun er væggene der bruges
  • At salen kan lejes ud til anden side samtidig
  • At lejeren kan sælge af udstillingen
  • Evt. kan biblioteket tilbyde at åbne salen kl. 10 og lukke kl. 17 mandag til fredag uden ansvar for de udstillede genstande

Yderligere oplysninger
  • Der er gode forhold for handicappede, både ved Middelfartsalen og det øvrige bibliotek. Der er ingen trin og let adgang for kørestole. Der er elevator og handicap-parkeringspladser lige udenfor KulturØen
  • På samme etage forefindes toiletter for publikum samt omklædningsfaciliteter og tekøkken for aktører
  • Adgang til Middelfartsalen, som er beliggende på 2. sal, sker via trappe eller elevator fra KulturØens foyer
  • Der er parkeringsmulighed ved KulturØen

> Spørg om Middelfartsalen
> Book Middelfartsalen

Tag en tur rundt i Middelfartsalen
Træk i billedet for at ændre billedets "synsfelt".