Om dette arrangement

80 kr.
Target

Klassisk aften med Lotte Heise

Kom og hør Lotte Heise fortælle om de store klassiske komponister.

Lotte Heise er vokset op med klassisk musik i ørerne. Da hun var lille, lød der alt fra Haydn til Händel over Brahms til Beethoven og en masse Mozart fra familiens store radio, når ikke moderen selv sad ved klaveret.

Om sit forhold til den klassiske musik siger Heise selv: ’Jeg får det faktisk ret skidt, hvis der går for længe uden, Beethoven, Bach eller Schumann lyder i mine ører.’

Kom og hør Lotte Heise fortælle på sin egen passionerede, vidende og indsigtsfulde måde om de store komponister i klassisk musik. Vi skal også lytte til nogle pragtfulde eksempler på noget af det fornemste fra den store skatkiste af klassiske kompositioner.

Arrangeret i samarbejde med DOF Middelfart MusikAftenskole og Fredericia Musikforening.